Už vieme , že z celodenného maškrtenia #cukrov a #sacharidov nám stále znova a znova prudko stúpa inzulín, ktorý káže telu ukladať #tuky namiesto spaľovania. Po čase môže chronicky zvýšená hladina cukru v krvi viesť k inzulínovej rezistencii, problém om s hmotnosťou a zvýšenému riziku rôznych #ochorení. To znamená, že cukry a škrobové sacharidy, sú pre náš metabolizmus zlé a mali by sme ich jesť čo najmenej?

Pri sacharidoch platí takisto princíp #jing a #jang. Na jednej strane ak jete priveľa jednoduchých sacharidov, váš metabolizmus sa môže ,,zasknúť v režime spľovania #cukrov a ukladania #tukov a to nie je dobré pre metabolizmus ani celkové #zdravie. Na druhej strane, ak budete jesť veľmi málo sacharidov pridhlo, môže to mať tiež negatívne následky. Z diéty chudobnej na sacharidy, vám môže po čase zlenivieť #štítna #žľaza zvýšiť sa úroveň #hormónov a #stresu, môže vám narušiť spánok , viesť k rozpadu svalovej hmoty a znížiť úroveň pohlavných hormónov. A to nášmu zdraviu rozhodne neprospieva.

Počkať, počkať! Musíme obmedziť sacharidy, aby sme sa dostali z režimu spaľovania cukrov, ale ak ich obmedzíme drasticky a pridlho naše hormóny a metabolizmus trpia??

ÁNO
Tak čo prene by sme teda mali robiť?? To je otáza za milión. Odpoveď sa skladá z dvoch častí:
Ak ťa zaujíma odpoveď daj like na príspevok alebo nám napíš správu.

Pridaj komentár